Thursday, May 29, 2008

I've been tagged!

Hey, I've been tagged by A-liya!

For those, who don't know - tagging is a kinda game between designers (as far as I could get it), with few simple rules:

1. Link your tagger and list these rules on your blog.

2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.

3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.

4. Let them know they have been tagged by leaving a comment on their blog.

Well, well well... Which facts I did not yet share with you?  About my new kit? (Pssssst, it's still a secret LOL). OK, here they are:

1. I love to travel, and so far visited 12 countries excluding the countries of former Soviet Union :) Some countries I have visited twice or even more (France, Germany etc.).

2. I love cakes. Yes, I'm a true cake lover!!! Can stay without anything...but a good dessert :) LOL

3. I was not doing well at secondary school. I have to confess - I was a really bad student. But...

4. ... I have anyway graduated the high school, and got my diploma on arts history, and was doing my postgraduate project in social philosophy :) 

5. I can not drive the car and have no driving licence so far. And this fact doesn't seem to bother me, you know :)

6. I have a huge collection of stamps. This is one of my other hobbies apart from scrapping. I collect stamps with cattle, and I'm a member of a philatelic society.

7. I'm a fan of Heroes Of Might and Magic game. Can play it for hours LOL 

Now the most difficult part...To find the ones, who have not yet been tagged! I guess this time I will select these guys:

Scrapmuss
Niona
Irene Alexeeva
Cheryl
Krista
Julia P.
Valentina

А теперь по-русски... в общем, меня пригласили в игру, которая как я понимаю, сейчас популярна среди блоггеров, в частности нашего сообщества скрап-дизайнеров. Пригласила меня замечательная девушка A-liya . Смысл игры заключается в том, что вы должны выполнить ряд условий:

1. Во-первых, указать ссылку на выбравшего вас человека и огласить правила игры в своем блоге. 

2. Поделиться в своем блоге 7 любыми фактами о вас: любопытными, секретными или просто необычными.

3.  Выбрать 7 других блоггеров, кому вы хотите передать следующую очередь, и дать ссылки на их блоги.

4. Известить их о том, что они выбраны, оставленным в их блоге сообщением.

Итак, чего бы этакого сообщить о себе (секретного и необычного)? 

1. Я очень  люблю путешествовать. Путешествую уже очень давно, объездила за свои 30 лет 12 стран (не считая стран бывшего Союза), в некоторых странах была по два и более раз (например, во Франции, Германии и пр.)

2. Я питаю большую слабость к тортам (а также пирогам, пирожкам, пирожным и пр. сладким вкусностям). Могу прожить без чего угодно, только не без десерта :)

3. Я плохо училась в средней школе. Как ни стыдно в этом признаться, но успеваемость моя оставляла всегда желать лучшего. Однако...

4. ... это не помешало мне окончить с отличием университет по специальности история искусств и аспирантуру по специальности социальная философия. (Брр..как вспомню так вздрогну)

5. Я не умею водить машину, и у меня ее нет. И почему-то этот факт меня совершенно не расстраивает.

6. У меня большая коллекция марок, в частности я коллекционирую марки по теме крупный рогатый скот. Также я являюсь членом филателистического общества.

7. Обожаю игру Герои Меча и Магии, могу играть в нее часами. 

Ну а теперь самое сложное... Еле смогла выбрать следующих участников (дело в том, что многие уже были выбраны, не знаю, имеет ли смысл выбирать их снова). Думаю, это будут:

Scrapmuss
Niona
Irene Alexeeva
Cheryl
Krista
Julia P.
Valentina

3 comments:

M u s s said...

Ну вот, и до меня добрались. :)))
Спасибо! :)

M u s s said...
This comment has been removed by the author.
gaohui said...

You will not have ed hardy clothes to worry about any Christian audigier discomfort, and best of all; most are ed hardy shoes designed to fit your body as the ed hardy outlet little bundle of joy grows allowing ed hardy Bikini you to wear the maternity clothing more than ed hardy hats once.The development of holiday maternity ed hardy swimsuits clothing has coincided with the changing attitudes of ed hardy clothing women regarding their bodies. Today's ed hardy glasses holiday maternity fashions are ed hardy trendy, stylish and sexy, fitting today's ed hardy iphone cases fast-paced lifestyle Now, women ed hardy dresses are proud to show off their baby bump while wearing ed hardy Jackets striking and classy maternity clothing.